איפה ללמוד ערבית? כל האופציות עבורכם

ביה"ס חיקמה ללימודי  ערבית ומזרח תיכון מציע מגוון מסלולים ללימוד השפה הערבית המדוברת לצד הערבית הספרותית, הערבית המצרית ועוד. חשוב לנו שתדעו כי לכל שיטת לימוד יש יתרונות וחסרונות והיא תלויה בזמינות הסטודנט, אופיו, שגרת יומו ועוד מגוון גורמים סובייקטיביים. נמנה את היתרונות הבולטים של כל שיטה ושיטה בכדי להקל עליכם את תהליך הבחירה ונזכיר: הצעד הראשון הוא החשוב ביותר

איך אומרים מה זה בערבית

ללמוד ערבית בקבוצה בסניפי חיקמה ברחבי הארץ

ללימוד בקבוצה יש מספר יתרונות מרכזיים: חווית לימוד קבוצתית בחברה משרה מוטיבציה על הסטודנט, אנו נחשפים לשאלות ולסוגיות שונות מנסיונם של כלל הסטודנטים, ניתן לנהל שיח ולתרגל עם חברי הקבוצה מעבר לשעות הלימודים.  ביה"ס חיקמה מציע אופציית לימוד בקבוצות קטנות בסניפי חיקמה ברחבי הארץ.

ללמוד ערבית 1 על 1 - ליחיד, לזוג ולקבוצות קטנות

קצב ההתקדמות של הסטודנט בלימוד פרטני 1 על 1 של השפה הערבית הוא לחלוטין תלוי ברצונו של הסטודנטים, רצונותיהם ויכולותיהם. תכניות הלימודים הינן גמישות יותר וניתן להתאימן לצרכיהם או לרצונותיהם הייחודיים של הלומדים אם ליחד, לזוג או לקבוצה בת שלושה אנשים. אנו מציעים חבילות שיעורים פרטיים 1 על 1 במסלולים נוחים – פרונטליים ומקוונים לצד חבילות נוחות לזוגות או לקבוצות קטנות.

לימוד ערבית עצמי באמצעות תוכנה, אפליקציה או ספר

אם אתם בעלי יכולת לימוד עצמי גבוהה, תוכלו לשפר את יכולתכם במהירות או לשפר ולקדם את יכולתכם או להעשיר את ידיעותיכם. מניסיוננו, יש חיסרון מורגש בקרב הרוב הגדול של סטודנטים שהתחילו בתהליך של לימוד עצמי והוא "חורים" בתהליך הלימוד, טעויות הגייה וחוסר יכולת דיבור בזמן אמת בשל לימוד פסיבי חד כיווני.  תוכלו למצוא מגוון אופציות ללימוד עצמי כאן:

שיטות הלימוד: סיכומו של דבר

המחיר

שיטת הלימוד הכלכלית ביותר היא לימוד בקבוצה, כאשר ככל שמספר הלומדים נמוך יותר כך העלות היחסית לשעת לימוד היא נמוכה יותר. למרות כי זו השיטה הזולה ביותר מבחינה כלכלית, זוהי שיטה מצויינת ללימוד ערבית ושפות אחרות.

הגמישות

השיטה הגמישה ביותר ללימוד ערבית היא שיטת הלימוד הפרטני באמצעותה תכנית הלימודים מותאמת גם לקצב הלימוד של הסטודנט וגם לרצונותיו, צרכיו ויכולותיו. השיטה יעילה ביותר גם בלימוד בזוגות או בקבוצה קטנה של 3 משתתפים.

המשפחתיות

אם ברצונכם ללמוד בקבוצה קטנה עם חברים קרובים, עמיתים לעבודה, הקהילה או המשפחה המצומצמת, הרי ששיטת הלימוד בקבוצות קטנות היא המתאימה ביותר לכם. בשיטה זו תוכלו להנות מחווית לימוד משפחתית / חברתית אשר נהנה מכל העולמות: מחיר תחרותי, גמישות וקבוצתיות.

יש לכם שאלות? נשמח לענות