קורסי ערבית לאנשי אבטחה וחירום

קורס ערבית ייעודי לעוסקים בענפי ההגנה, הביטחון

בית הספר חיכמה מציע קורס ערבית ייעודי לעוסקים בענפי ההגנה, הביטחון, השיטור, האבטחה והחירום ואשר מיועד לכל העובדים המועסקים כמאבטחים, שומרים, בקרים, שוטרים, חיילים, כיתות כוננות, לוחמי אש, ואשר נמצאים באינטראקציה מול קולגות דוברי ערבית או בסיטואציות של אי הבנה ועימות מול דוברי ערבית במהלך עבודתם השוטפת.

הקורס נועד לגשר על פער השפה ולאפשר הבנה לשונית ותרבותית טובה ויעילה יותר לצורך צמצום חיכוכים ואי הבנות למינימום האפשרי ושיתוף פעולה טוב יותר במהלך פעולות ההגנה או האבטחה השוטפת.

צמצום חיכוכים שמקורם באי הבנה

באמצעות ידיעת השפה הערבית המדוברת יכולים כוחות, השיטור, הביטחון או האבטחה לנהל אינטראקציה טובה יותר עם אזרחים דוברי ערבית ולצמצם את החיכוכים ואי ההבנות בצורה משמעותית.  מנסיוננו מול לקוחות רבים בשנים האחרונות, גישור על פער השפה יכול לסייע בצורה דרמטית: אם באמצעות הבנה תרבותית רחבה יותר, העברת מידע, הנחיות והוראות בצורה מפורטת וברורה.

המסלול הייחודי "ערבית מדוברת לענף הביטחון – שפה ותרבות" נוצר ע"י הצוות הפדגוגי של ביה"ס חיכמה אשר כולל יהודים וערבים דוברי ערבית כשפת אם  אשר מכירים ומבינים את המורכבות הקיימת בסיטואציות חירום וביטחון, מסלול זה מציע פיתרון מעשי וארוך טווח לעוסקים בתחומים מאתגרים אלו.

קורסי ערבית לכוחות אבטחה וחירום

הקורסים מועברים בצורה מקוונת (אונליין) או פרונטלית ב-4 רמות, במסלולים פרטניים או קבוצתיים.

תכנית לימודים כללית:

  • הבנת הנשמע,  ברכות, נימוסים והיכרות
  • נושאי הדקדוק הבסיסיים בשפה הערבית המדוברת
  • אוצר מילים ייעודי: הוראות, כיוונים, הכוונה
  • שיחות שכיחות: הדרכה, תשאול, חיפוש, כריזה, החלפת מידע
  • תרבות ודת בחברה הערבית

צרו איתנו קשר ונשמח להתאים פיתרון לכם או לארגונכם:

[contact-form-7 id="24352" title="Contact Form טופס כללי אורגני"]