יתרונות הלימוד בחיכמה - ביה"ס המוביל ללימודי ערבית ומזרח תיכון

1.הניסיון עושה את ההבדל

“חיכמה – התכנית ללימוד ערבית” היא הזרוע החינוכית של קבוצת ערביק מדיה העוסקת בייעוץ והדרכה בשפה הערבית משנת 2011. פעילות הקבוצה כוללת אינטרקאציה יומיומית עם המגזר הערבי בארץ ובאזור המזה”ת ובתחומים מגוונים: שיווק, הדרכה, ביטחון, מסחר, תעשייה ועוד. בחיכמה אנו מיישמים את הידע הארגוני שנצבר אצלנו לצד היכולות הרטוריות והמקצועיות של צוות התכנית לטובת חווית לימוד יוצאת דופן ובעלת ערך מוסף לציבור ולחברה. ניתן להתרשם מפורטפוליו הלקוחות שלנו כאן.

2.סטנדרט גבוה זה שם המשחק

“חיכמה – התכנית ללימוד ערבית” איננה מוסד של איש אחד, אנו מאמינים בעבודת צוות של אנשי מקצוע מובילים בתחומם: מערך רישום וייעוץ, פדגוגיה ופיתוח תכניות לימודים, הדרכה, שיווק, פרוייקטים מיוחדים ועוד. הדבר מקנה לסטודנט חווית לימוד שימושית, אקטואלית ובסטנדרטים הפדגוגיים והאקדמיים הגבוהים ביותר.

3.המרצים הטובים בארץ

כל צוות המרצים של חיכמה מחזיק בהשכלה אקדמית רלבנטית בתחומי השפה הערבית והמזרח התיכון ובניסיון הוראה מעשי, רק בחיכמה תוכלו להתרשם מקורות החיים של המרצה “און ליין” ולהכיר את הרקע של המרצים שלכם במדוייק. לפרטי המרצים לחצו כאן.

4.קורסים מותאמים לכל רמה ולכל גיל

הקורסים שלנו מותאמים בצורה מיטבית ל-3 קבוצות אוכלוסייה: צעירים עד גיל 20, מבוגרים ובני הגיל השלישי.

5.פריסה ארצית

חיכמה פועלת במספר נקודות ברחבי הארץ:  לרשימת הסניפים לחצו כאן

לימוד ערבית ומזרח תיכון לילדים ובני נוער

6.עזרים טכנולוגיים המותאמים למאה ה-21

כל סטודנט רשום בתכנית יכול להיכנס לאתר המקוון, לצפות בסיכום ותרגול השיעור וכן בתכני העשרה נוספים כאשר בנוסף ניתן להתייעץ בזמן אמת עם צוות התכנית בקבוצות הווטסאפ היייעודיות של כל קורס וקורס.

7.ייעוץ מקצועי

אנו מעניקים ייעוץ טלפוני חינם ללא התחייבות הכולל בדיקת רמת הערבית המדוברת / הספרותית לצורך התאמת המסלול המדוייק עבורכם. ליצירת קשר ובירורים חייגו אלינו: 03-658-3323

יש לכם שאלות? נשמח לענות

כתובתנו

אונ’ בר אילן, רחוב מקס ואנה ווב
איזור 502, כיתה 21

שעות מענה טלפוני

ימים א- ה בין השעות 09:00 – 18:00, ניתן להשאיר הודעה

יצירת קשר

טלפון ראשי: 03-658-3323
דוא”ל: contact@hikme.org.il