קורסי ערבית מדוברת למתחילים ולמתקדמים

מסלול הערבית המדוברת המלא של חיכמה כולל 120 שעות לימוד פרונטליות (כיתתיות) המחולקות ל-4 רמות על פי קצב התקדמות הסטודנט ורמת הדיבור שלו בפועל.

במהלך הקורס אנו לומדים, מתרגלים ומשוחחים בלהג הערבית המדוברת העירונית – ירושלמית השימושית כאשר בקורסי הממשיכים והמתקדמים אנו מרחיבים את היכרותנו עם להגים מקומיים נוספים לצד להגים חשובים אחרים במזרח התיכון.

לפני הכל, קצת רקע….

תוכן עניינים

אז מה זה ערבית מדוברת?

קורסי ערבית מדוברת שימושית

קורסי הערבית המדוברת של חיכמה מתחילים מרמה א’ המיועדת לחסרי רקע מוקדם וממשיכים לרמות המתקדמות ביותר, ניתן בשלבים המתקדמים יותר לשלב קריאה וכתיבה בערבית ולימודי ערבית ספרותית או ערבית של אמצעי התקשורת, להלן חלוקת הרמות:

קורס ערבית מדוברת למתחילים (רמה א’)

דרישות: מעורבות פעילה | ביצוע מטלות ותרגול באתר המתוקשב | אין צורך ברקע מוקדם

קורס ערבית מדוברת למתחילים הוא הצעד הראשון והחשוב ביותר לקראת דיבור שוטף ובטוח. במהלך הקורס נבנה את בסיס השפה שלכם, יכולת ההגייה שלכם, הבנת הנשמע, דקדוק בסיסי ונתרגל שיחות שימושיות בנושאים מרכזיים ופופולריים מחיי היומיום.

כאפיה כופייה לבנה עם עקאל שחור

לימודי ערבית מדוברת לממשיכים (רמה ב’)

דרישות: מעורבות פעילה | ביצוע מטלות ותרגול באתר המתוקשב | רקע מוקדם / מבדק רמה

אם סיימתם קורס מתחילים או שהינכם בעלי רקע מוקדם מתאים,  מומלץ להמשיך לקורס ערבית מדוברת לממשיכים (רמה ב’) כבר מייד לאחר סיום קורס המתחילים. בקורס רמה ב’ נעבוד על שיפור יכולת הבנת הנשמע שלכם,  נרחיב את אוצר המילים ואת מהירות ושטף השיחה ונתרגל דיבור אקטיבי ושימושי במגוון סיטואציות, במספר זמנים דקדוקיים וברמת קושי בינונית.

כאפיה ירדנית אדומה לבנה ללא עקאל

ערבית מדוברת למתקדמים (רמה ג’)

דרישות: מעורבות פעילה | ביצוע מטלות ותרגול באתר המתוקשב | רקע מוקדם / מבדק רמה

בקורס המתקדמים (רמה ג’) נצלול למעמקי תורת הפעלים והגזרות בערבית, נמחיש, נדגים ונשלב בצורה שימושית את הכללים הדקדוקיים היבשים באמצעות שיח שוטף ופעיל, נרחיב ונדייק את השימוש בזמנים ובצורות הפועל המתאימות ונערוך היכרות תרבותית מעמיקה באמצעות חשיפה לדפוסי לשון ייחודיים ולהגים נוספים

כאפיה כופייה אדומה לבנה עם עקאל שחור

ערבית מדוברת למתקדמים (רמה ד’)

דרישות: מעורבות פעילה | ביצוע מטלות ותרגול באתר המתוקשב | רקע מוקדם / מבדק רמה

בקורס המתקדמים (רמה ד’)  נתרגל יישום מורכב של תורת הפועל בכל הבניינים והגזרות השימושיות בערבית המדוברת, נדון בתופעות וכללים דקדוקיים חדשים ונוספים ונקיים שיח פעיל במגוון נושאים תוך הרחבה משמעותית של אוצר המילים ומילות הסלנג בכלים שונים: סימולציות, שיחונים, קטעי האזנה, וידאו ועוד.

איך אומרים מה זה בערבית

יועץ הלימודים שלנו ישמח לשוחח איתכם