קורס ערבית מצרית (להג מצרי) למתחילים מחזור פברואר – בר אילן (ההרשנה הסתיימה)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]צוות חיכמה – התכנית ללימוד ערבית מזמין את הקהל הרחב לקורס מיוחד ללימוד השפה הערבית המצרית למתחילים. משך הקורס 10 מפגשים בני שעתיים,  והוא ייערך בימי רביעי בין השעות 18:30 – 20:30 בערב החל מתאריך 10.2.2016 באוניברסיטת בר אילן, רמת גן.

הקורס בהדרכת הישאם פריד, עיתונאי ופרשן לענייני מצרים, יליד אלכסנדריה, המתגורר קורס ערבית מצריתבישראל מזה מספר שנים, מומחה לפוליטיקה, הלהגים המצריים, התרבות והחברה המצרית.

למי מיועד הקורס: למי שמעוניין ללמוד את השפה הערבית המדוברת הנפוצה ביותר בעולם היא הלהג המצרי.

למי מתאים הקורס: לבעלי רקע מסויים בשפה הערבית המדוברת או לבעלי רקע כלשהוא בשפה הספרותית אשר רוצים להרחיב את ידיעתם גם לשפה המצרית.

יעדי הקורס: להביא את הסטודנטים ליכולת דיבור והבנה בסיסיים בלהג המצרי תוך היכרות עם מאפיינים תרבותיים, נימוסים, מוסיקה והווי.

מחיר הקורס: 1,400 ש"ח בלבד.

מבצעים והנחות:
מסובסד חלקית לסטודנטים פעילים חברי אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר אילן, הנחה לבוגרי חיכמה – התכנית ללימוד ערבית, הנחות חבר מביא חבר.

לשריון מקומכם בקורס הקרוב לחצו על הוסף לסל[/vc_column_text][vc_column_text]מחיר הקורס כולל את תכני הלימוד, הסטודנטים נדרשים לנוכחות ומעורבות מלאה במהלך השיעורים על מנת לעמוד ביעדי הקורס.
לפרטים ומידע נוסף ניתן להתקשר לצוות ביה"ס: 050-345-5505 / 052-660-7031 או להשאיר את פרטיכם כאן על מנת שצוות ביה"ס ייצור עימכם קשר.

*יש צורך בידע מוקדם בשפה הערבית
*השיעור מתקיים באוניברסיטת בר אילן – רמת גן
*עד 12 סטודנטים בכיתה
*ההרשמה על בסיס מקום פנוי[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]